Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ  1 – ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΥΘΕΙΕΣ, ΚΑΜΠΥΛΕΣ, ΚΑΙ ΔΙΑΓΩΝΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

      Δοκιμάζουμε να βάλουμε τα παιδιά να περπατούν πάνω σε σανίδα, σε μια γραμμή από χαρτοταινία, από νήμα, ή από σπάγκο.Μπορούν να περπατούν με ή χωρίς παπούτσια.
Βοηθάμε τα παιδιά να ορίσουν τις γραμμές τοποθετώντας μια σακούλα φασολιών, μια μπάλα, ένα κουτί, ή ένα παιχνίδι στην αρχή και στο τέλος της κάθε γραμμής. Μπορούν να περπατήσουν, να τρέξουν, να μπουσουλίσουν, ή να ρολλάρουν από την αρχή μέχρι το τέλος της γραμμής.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ  2 – ΠΕΡΠΑΤΟΥΝ, ΤΡΕΧΟΥΝ, ΧΟΡΟΠΗΔΟΥΝ, ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΥΝ, ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ, ΠΑΝΕ ΓΟΝΑΤΙΣΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΌ ΈΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ  3 – ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΝΩΝΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΈΝΑΝ ΚΥΚΛΟ
      Δοκιμάζουμε να τραγουδήσουν ή να παίζουμε μουσικά παιχνίδια σε αυτή τη θέση.
Παίζουμε Hokey Pokey σε αυτή την κυκλική θέση.
Παίζουμε τροποποιημένα τις μουσικές καρέκλες, όπου τα παιδιά περπατούν καθώς η  μουσική παίζει και σταματούν όταν σταματά.
Παίζουμε «πέρνα την Ζεστή Πατάτα». Τα παιδιά περνούν εάν αντικείμενο γρήγορα γύρω από τον κύκλο μέχρι να σταματήσει η μουσική. Τότε, αυτό που έχει τη ζεστή πατάτα βγαίνει «έξω» από τον κύκλο


ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ  4 – ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ  5 – ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΧΟΥΛΑ ΧΟΥΠ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ
Αγγίζουν το στεφάνι με τις παλάμες, τα χέρια, τα πόδια ή τις πατούσες
Εναλλακτικά μπορούν να έχουν τα μάτια κλειστά ή ανοιχτά

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ  6 – ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΙΜΗΣΗΣ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥΣ ΣΑΝ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ (ΚΑΘΕΤΗ, ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ Ή ΔΙΑΓΩΝΙΑ), ΣΑΝ ΈΝΑ ΚΥΚΛΟ, Η ΣΑΝ ΈΝΑ ΆΛΛΟ ΣΧΗΜΑ


ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ  7 – ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΕΝΌΣ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΥ Ή ΓΥΡΩ ΑΠΌ ΈΝΑ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΘΩΣ ΠΕΡΠΑΤΟΥΝ ΓΥΡΩ ΑΠΌ ΑΥΤΌ. ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΔΕΜΕΝΑ ΑΝΟΙΧΤΑ. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΡΥΜΜΕΝΟ ΘΗΣΑΥΡΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Powered By Blogger