ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1 –
ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΥΘΕΙΕΣ, ΚΑΜΠΥΛΕΣ, ΚΑΙ ΔΙΑΓΩΝΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ
Δοκιμάζουμε να βάλουμε τα παιδιά να περπατούν
πάνω σε σανίδα, σε μια γραμμή από χαρτοταινία, από νήμα, ή από σπάγκο.Μπορούν
να περπατούν με ή χωρίς παπούτσια.
Βοηθάμε τα παιδιά να ορίσουν τις γραμμές τοποθετώντας μια σακούλα φασολιών, μια μπάλα, ένα κουτί, ή ένα παιχνίδι στην αρχή και στο τέλος της κάθε γραμμής. Μπορούν να περπατήσουν, να τρέξουν, να μπουσουλίσουν, ή να ρολλάρουν από την αρχή μέχρι το τέλος της γραμμής.
Βοηθάμε τα παιδιά να ορίσουν τις γραμμές τοποθετώντας μια σακούλα φασολιών, μια μπάλα, ένα κουτί, ή ένα παιχνίδι στην αρχή και στο τέλος της κάθε γραμμής. Μπορούν να περπατήσουν, να τρέξουν, να μπουσουλίσουν, ή να ρολλάρουν από την αρχή μέχρι το τέλος της γραμμής.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2 –
ΠΕΡΠΑΤΟΥΝ, ΤΡΕΧΟΥΝ, ΧΟΡΟΠΗΔΟΥΝ, ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΥΝ, ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ, ΠΑΝΕ ΓΟΝΑΤΙΣΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΌ
ΈΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3 –
ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΝΩΝΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΝ
ΈΝΑΝ ΚΥΚΛΟ
Δοκιμάζουμε να τραγουδήσουν ή να παίζουμε
μουσικά παιχνίδια σε αυτή τη θέση.
Παίζουμε Hokey Pokey σε αυτή την κυκλική θέση.
Παίζουμε τροποποιημένα τις μουσικές καρέκλες, όπου τα παιδιά περπατούν καθώς η μουσική παίζει και σταματούν όταν σταματά.
Παίζουμε «πέρνα την Ζεστή Πατάτα». Τα παιδιά περνούν εάν αντικείμενο γρήγορα γύρω από τον κύκλο μέχρι να σταματήσει η μουσική. Τότε, αυτό που έχει τη ζεστή πατάτα βγαίνει «έξω» από τον κύκλο
Παίζουμε Hokey Pokey σε αυτή την κυκλική θέση.
Παίζουμε τροποποιημένα τις μουσικές καρέκλες, όπου τα παιδιά περπατούν καθώς η μουσική παίζει και σταματούν όταν σταματά.
Παίζουμε «πέρνα την Ζεστή Πατάτα». Τα παιδιά περνούν εάν αντικείμενο γρήγορα γύρω από τον κύκλο μέχρι να σταματήσει η μουσική. Τότε, αυτό που έχει τη ζεστή πατάτα βγαίνει «έξω» από τον κύκλο
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 4 –
ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 5 –
ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΧΟΥΛΑ ΧΟΥΠ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ
Αγγίζουν το στεφάνι με τις παλάμες, τα
χέρια, τα πόδια ή τις πατούσες
Εναλλακτικά μπορούν να έχουν τα μάτια
κλειστά ή ανοιχτά
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 6 –
ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΙΜΗΣΗΣ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥΣ ΣΑΝ ΜΙΑ
ΓΡΑΜΜΗ (ΚΑΘΕΤΗ, ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ Ή ΔΙΑΓΩΝΙΑ), ΣΑΝ ΈΝΑ ΚΥΚΛΟ, Η ΣΑΝ ΈΝΑ ΆΛΛΟ ΣΧΗΜΑ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 7 –
ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΕΝΌΣ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΥ Ή ΓΥΡΩ ΑΠΌ ΈΝΑ ΤΡΑΠΕΖΙ
ΚΑΘΩΣ ΠΕΡΠΑΤΟΥΝ ΓΥΡΩ ΑΠΌ ΑΥΤΌ. ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΔΕΜΕΝΑ ΑΝΟΙΧΤΑ. ΤΟ ΠΑΙΔΙ
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΡΥΜΜΕΝΟ ΘΗΣΑΥΡΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου